Gästbloggning

Heeej moas blogg :)
Nu är det Victoria som skriver! Ni vet den där super balla tjejen som gjort moas design?
Jo, det är faktiskt sant, det är hon som skriver just nu, bealive it or not! :D
Hur ska jag bavisa de? HUR!? nej, de går ju inte, men ändå :P

Vill ni veta hur jag "lärde känna" Moa? Genom msn! x) hahaha, vi har alltså aldrig träffats, men ändå känns det som jag känner henne :)<3
Hon är en super söt å go tjej, som tycker att jag pratar göteborska... fast de tycker inte jag, men ändå!
Nog om oss, här kommer Moas fovvo-låt ;)



Nu ska moa sova, och jag ska se på film!
Så puss på hennes blogg
/ Vic ♥
Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

Ihhh, de var jag som skreeeev de (A)<3

2009-04-18 @ 23:22:24
URL: http://victoriasfashion.blogg.se/
Postat av: maja svenssson! ;D

2009-04-19 @ 09:53:17
Postat av: maja svensson! ;D

tjaah snyggaste bästaste älskliingsvän.!

nu har jag kollat din snyggaaaa blogg !

den är as fin älskliing.

ha det bäst ring mig så kan vi snacka jag älskar dig. ;)(L)!





2009-04-19 @ 09:55:33
Postat av: Anonym

ÖÖÖ WTF ;D

2009-04-20 @ 15:23:09
Postat av: Anonym

餵,您好嗎



很有趣的博客



它實際上是什麼



菲利普你

2009-04-21 @ 13:46:55

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback