fun in car ♥

Heeeeeej :)
Vad händer ??
Jag är hemma från matchen nu :))
Eller, jag ha vart de ett tag nu men aja...xd
Nu sitter jag & äter nån god mat, kött & potatisgratäng eller vad de är ;)
Fast det är fetaost i +o(
blääää !

På matchen gick det åt helvete !
Jag söög så de yrde om de!!
usch, jag är inte alls nöjd med denna matchen !!
( när jag säger match, menar jag i fotboll då xd )

och sen förlorade vi med 4-0 :// <3
men alla va dukiga o jag sög ;)
fast jag är faktiskt suuuper nöjd efter bytet !
då spelade jag höger-mitt, och jag fick en djupboll
av Jenna, jag hade fritt till målet, men sen kom en jämsides med
mig o knuffade mig -.-'
men ja är så snabb så jag sprang nästan ifrån. Fast inlägget jag sköt
blev inte så lyckat ;)
men de va synd....

men här på bilden.... :

....ser ni hur kuuul vi hade i bilen !
de var bara skratt o flabb hela tiden ! ;)
& jonnas skratt, HAHAHAHAHA !
de är ju bara bäst !! ;))
jag åkte med Rebecka och PT, Fillan, Pebecka, Jonna, Jag & Ida åkta med henne :)

puss på dagen :* ♥
Kommentarer
Postat av: Tönten ;)

grymt fin blogg du har baby <3 riktig skojjig att läas och allt ! <3 (:

2009-04-28 @ 14:37:35

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback