Me and my lovely sister

 
Mitt internet vill inte fungera på den vanliga datorn.
Och jag har absolut ingen aning om varför. Det står "Hoppsan! Google Chrome har kraschat. Vill du starta om nu?" och det hjälper inte att starta om, för det stängs ner igen efter 30 sekunder. Därför tog jag och lillasyster några cambilder på MacBooken så att vi kunde göra ett blogginlägg i alla fall. Snälla är vi. Jag var förresten hos frisören förut och gjort mitt hår lite ljusare, som jag skrev att jag skulle göra. Det kommer ett inlägg med bättre bilder, än de här ovan, en annan dag. 
Kommentarer
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Haha, underbara bilder på er!

Svar: Haha, tack tack ;)
Moa Håkansdotter

2013-09-05 @ 21:37:10
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Linnéa Thell Jansson

- så lite så :D

2013-09-10 @ 17:04:32
URL: http://linneajthell.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback