Here I come ...

 
Idag åker jag till Cypern för att stanna där i en vecka.
Det ska bli så himla härligt att få komma iväg, till en annan värme och till en lyxmiljö. Sverige har verkligen levererat denna sommaren med en kanon värme. Man ska verkligen inte klaga! Men att komma till ett annat land med en annan miljö och den härliga känslan att man är utomlands, på nya äventyr och framför allt ... nya fotomiljöer, är svår slagen!

Vi får se om jag kan blogga någonting där nere, annars har jag tidställt lite inlägg till er eftersom ni var duktiga på att kommentera önskerubriker. Riktigt roligt att ni tog er tid till att kommentera!
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback