Sommarlov + bilder från temafesten i onsdags

Efter temafest, friluftsdag, att ha klätt muckvagn, skolavslutning, middag med familj & avslutningsfest är man trött. Detta resulterade att jag idag blev väckt 13.30 idag. Hahah. Aldrig sovit så länge? Då är man trött. Nu är det i alla fall sommarlov & det känns overkligt? Dels att det inte känns som att det är sommarlov & dels för att jag till hösten inte kommer komma tillbaka till mina klasskamrater & säga hej igen! Utan då är det helt nya människor att träffa ... kommer sakna er grymt mycket!
Tack för dessa 3 ( eller mer ) åren! ♥

Vi börjar med bilderna från temafesten. Temat var TV/reklam
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: PSYCHIC

Hi colleagues, fastidious article and fastidious arguments commented at this place,
I am in fact enjoying by these.

2012-06-30 @ 06:37:15
URL: http://www.meetmattfraser.com

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback