liseberg, bilder

Hej! Jag har gått och blivit ganska sjuk. Blev det dagen innan vi åkte till göteborg, alltså i tisdags så varje morgon är hemsk för tillfället. I alla fall så kom vi hem igår kväll. Vi åkte upp i onsdags & gick på liseberg hela dagen/kvällen. Åkte massa roliga karuseller! Dagen därefter var vi inne i Nordstan & handlade lite. Bilder på shoppingen kommer senare. Här under har ni lite bilder från liseberg. Första bilden är tagen med systemkameran som jag hade med mig, men aldrig blev använd. Tog inte med mig den in till liseberg för säkerhetens skull. Så resten är tagna med iphonen. Därav den dåliga kvalitén ...

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback