Bockar av alla prov för denna veckan

Hej på er! Fick ett litet klagomål från Jona i skolan idag att jag inte bloggade igår hur matchen gick, ajajaj. Förlåt för det! Matchen gick bra, dock kan vi spela bättre, men den slutade i alla fall 14-0 till oss, så resultatet är ju inget man ska klaga över ;) jag har precis kommit hem från skolan, håltimme, efter att ha skrivit klart SO provet. Gick jätte bra! Så nu har jag skrivit klart alla tre prov för denna veckan och det har gått bra på alla. Fasiken så nice!


från i tisdags
Kommentarer
Postat av: dannöö

nej, fy.. xD!



2011-11-13 @ 05:46:22
Postat av: Moa

Danne: snygg ju!

2011-11-13 @ 09:34:43
URL: http://moasplace.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback