Golvet är skönt

Hej! Bloggade inte igår därför jag var inte hemma förren runt åtta. Efter skolan var det konfa och efter det var det innebandyträning. Så det var en sån där tisdag då man aldrig får någon lugn och ro ;) När jag kom hem var jag trött, grannarna var här och jag hade annat för mig.

Idag är det onsdag och jag kom precis hem från skolan. Känns skönt att inte behöva göra någonting på hela kvällen mer än att plugga till religions-provet imorgon. Ska plinga lite på pianot också tror jag, det var ett tag sedan nu.



Att alla ligger i en stor klump på golvet tyckte jag var riktigt mysigt idag ;) Haha.

Kommentarer
Postat av: Amy

Wii nu blev jag glad! :D

2011-01-28 @ 10:33:09
URL: http://amythomas.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback