Böcker + Moa = ?

Hejsan på alla er som läser detta! ♥ Kom precis hem från skolan. Blev ingen John efter skolan :( Hans buss gick redan 15.10 så vi gick till torget i rask fart och sen vände jag hem. Sitter och lyssnar på uttjatad musik just nu och väntar på att något intressant ska hända. Vilket det knappast kommer göra om jag ska sitta här hela kvällen. Haha, kanske läser en bok? Höhö. Typ blivit beroende av det nu när det har blivit så mycket böcker att läsa när man måste göra det i skolan .. men att jag har blivit beroende kanske är bra? Eller?


Söta Mikis & Söta Jona

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: tack :D shortsen har jag klippt själv från ett par gamla jeans :) allt bra ? kram

2011-01-17 @ 15:44:54
URL: http://joseephiines.blogg.se/
Postat av: ebba bloppis på bloggen

sv: jaaa :))

2011-01-17 @ 17:26:06
URL: http://brejjk.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback