Perfekt helg

Min helg har varit helt underbar. Jag behövde en helg där jag kunde vila och slappna av och bara vara och det var det jag fick. Har varit med Stefan hela helgen & sovit med han brevid mig två nätter i rad, hur mysigt som helst & tryggt! Imorgon är det skola igen och det känns faktiskt bra ändå, trots att det hade varit skönt med jullov, så känns det ändå bra, tack vare att min helg har varit så perfekt! Om jag hade kunnat spola tillbaka tiden, så hade jag gjort det med en gång! Hehe, tack för helgen älskling :) jag älskar dig ♥


God blåbärspaj som Stefans mamma bakat!
Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin design! Allt bra med dig? :)

2011-12-18 @ 18:38:00
URL: http://solsofia.blogg.se/
Postat av: resume template

I'd like to know the recipe of the pie! If it is not difficult can you share it?

2011-12-19 @ 22:33:31
URL: http://classyresumes.com/template.php

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback