Tips - smycken

Ett litet tips om man har många smycken är att göra såhär som min mamma och pappa har gjort. Min mosters första kommentar när hon såg det var "Men hallå, svenska hollywood fruar eller?" Haha. Och vem vill inte få en sån kommentar? Nä men det är faktiskt riktigt praktiskt också, det får plats med massa smycken och allt är inte i en ända röra. Ni vet när halsbanden knyter sig i varandra osv. Allt är bara trassel, då kan man fixa ett sånt här så ta det inte lika långt tid att leta upp det halsbandet man vill ha. Skulle det vara så att man har så mycket smycken att en sån här "låda" inte räcker så kan man ju ha flera stycken som man kan dra ut :thumbup: 



Detta inlägget var till Ida som hade problem med sina smycken. Dock var det ett bra tag sedan nu men bättre sent än aldrig ;) Ledsen att det dröjde så länge & hoppas du fick ett litet tips i alla fall!

Kommentarer
Postat av: mikis

sv; haha de har du rätt i ;)

2010-09-10 @ 15:39:35
URL: http://mikaelaagustavsson.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Svar; Ja så var det :D sjukt coolt önskar jag kunde ha det så!!! :D

2010-09-11 @ 12:07:24
URL: http://www.nattstad.se/makeitbeautiful

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback