Torsdag

Hej allihopa!

Dagen har varit super rolig! Först hade lärarna gjort olika stationer som vi skulle få göra och efter lunchen så spelar vi det vi hade valt, alltså dunk-kurragömma för min del ;) Sen spelade vi brännboll - 7B mot 7A. Haha 7B vann ju där då :P Men dagen har varit super rolig i alla fall! :D Bra avslutning på detta året och imorgon kommer också bli underbart hoppas jag! 

Lite bilder sen jag kom hem ( Emil har inte skickat dom bilderna från dagen än, så dom kommer i ett eget inlägg )
Kommentarer
Postat av: MAIA THE BEST ;D

7B Ägde på bränboll HAHAH... o du blev rejält blöt av mig oxå moahahah... stakars dig! sry... glömde alltid bort att det va fel dag :$ aja men vi måste MÅSTE vara ngn dag på lovet :D:D:D

2010-06-17 @ 19:56:46

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback