Onsdag

Förlåt för uppdateringen igår kväll . Skrev en lång text men sen när jag skulle ladda upp den så fuckade det sig så allt försvann & sen va jag på dålig hurmör så jag orkar inte skriva om det . Men nu få vi väl hoppas det funkar! Uppdateringen igår va iaf enormt dålig! Ett inlägg :o Det är verkligen katastrof! Men ska försöka uppdatera mer idag :) Jag har iaf precis kommit hem från skolan :) Idrott - Engelska - SO - Svenska - Lunch - Bild - Val
Dagen ha väl vart bra :) Va inte med på idrotten pga min hals som bara bli värre & värre för varje dag , usch! :/

Men nu ska jag äta & sen plugga på so-provet :)

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Åh, tack!! Vad gullig du är =)

2010-02-10 @ 15:33:23
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Nikon D80 =)

2010-02-10 @ 15:41:33
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: fillan

NÄR KOMMER MIN BILD ? :D

2010-02-10 @ 16:56:57

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback