Äntligen hemma!

Hej bloggen! :)
Kom precis hem från skolan typ :) Idag gick jag till 16.00. Eller jag gick i själva "skolan" till 13.00 & sen skulle Martin & jag iväg på Ungdomstinget från 13.00 - 16.00 :) Så kom precis hem från de :)  Dagen; Livs - Spanska - Val - Matte - Lunch - Ungdomsting
Skolan va ha väl vart bra som vanligt . På Livskunskapen skulle vi bygga nån bro eller nåt , som skulle hålla uppe ordlistan . Och för min grupp gick det väl inte så värst bra ;) På matten skulle det egentligen vart prov men Anders va inte där så vi flyttade det till Fredag :) Kändes skönt att behöva vara nervös inför två saker! ( prov & Ungdomsting ) Men Ungdomstinget gick väl bra :) Har aldrig varit på nåt sånt innan så kan ju inte jämföra med nåt :) Men det va drygt att sitta i 3 timmar -.-'

Dagens outfit;
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback