ingen ork för någonting

hhej :)
klockan är 15.36 & jah har suttit lite vid datorn en stund .
men jah få ju sitta vid mammas åh pappas dator nu i några dar för min går inte att gå ut på i-net på . för vi har äntligen börjat md mitt rum åh dt trådlösa nätvärket siter i mitt rumt åh vi va tvunga att slita ut dt . så nu få jah använda denna stationära datorn . som suuuuuger balle ! -.-'
men iaf så va skolan bra . palla int berätta om dagen . dt va väl som vanligt . fast man hade ju önskat lite mer . men jaja . dt kmr väl x) ni som läser detta har inte en aning om vad jah snacka om men jah vet vad jah snackar om . åh ingen annan behöver veta ;p men ah . hahaha . fattar inte vrf jah skrev dt men ah . jah är ju som jah är (a) ikväll iaf så är dt innebandyträning . men jah orkar verkligen inte träna . men jah få väl göra dt iaf antar jah . i vilket fall så ska jah nog göra läxan åh läsa igen efter träningen . för boken skulle ju vara utläst tills idag men så blev dt int . för dt va fler än jah i klassen som inte hade läst ut boken (a) så den ska vara utläst nästa måndag istället . åh dt tyckte jah lät bra . har ännu en hel vecka att läsa ut boken ordentligt . gutt !
men iaf så är jag trött nu åh jah orkar inte blogga mer .
kmr nog inte blogga varje dag nu när jah ha mammas datorn för som sagt så gillar jah inte datorn åh sen så har jah inga bilder på datorn . åh vem orkar ha en hel sida md massa inlägg utan bilder ... dt kalla jah tråkig blogg . åh nån tråkig blogg ska jah int ha iaf ! :D

men nu ska jah göra annat !
bland annat sakna min älskling som jah måste vara md snart igen .

ha dt bra!
puss , ♥
Kommentarer
Postat av: Jennifer ღ

Fin Design ! :D <3

2009-09-28 @ 16:41:42
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback