godkväll

klockan är just nu halv fem & detta blir dt första inlägget för dagen ,
egentligen hinner jag inte blogga nu för jag mst åka in till stan &
köpa en ny innebandyklubba , men jag gör ett snabbt inlägg iaf .
skoldan va bra , dt va tisdag :)
vi gjorde inget nytt ... rasmus , jag , josse & john va hemma på
håltimman & tog dt lugnt (y) efter skolan satte jag mig vid datorn
& pluggade till spanskan :) så nu har jag sjungt så jah blivit hes (a)
hihi . i skolan på musiken så fick även tjejerna sitta i rummet & öva
på våran låt ... nu spelade vi Hallelujah men nästa gång ska vi
spela I Hate Love . gick inge vidare för mig , gick iaf bättre på pianot
än på gitarren ;s mene nu mst jah dra!

blogga mer när jag är hemma om jag hinner & dåh visar jag nog
en bild på den nya klubban om vi hittar nån :)

b j u d e r   p å   d e n n a   b i l d e n   n u   :




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback