mormor

helluu alla underbara läsare :* <3
mår ni fortfarande bra eller dåligt ? jag hoppas verkligen inte på dåligt. jag mår nog toppen. har lite små ont i huvudet och magen men det går väl över snart får vi väl hoppas :) just nu sitter jag hos mormor och vet inte vad som ska hända under dagen. hoppas på något kul. vet inte om vi ska shoppa eller ngt på stan. ska iallfall köpa Scrap-booking papper och lite tills på Söndag för då är det Scrap-booking träff i matsalen. men annars blir de väl bara datorn, vad annars finns det och göra här. kan inte gå eller åka till nån heller för alla kompisarna är hemma i torsås. imon blir kanske dagen lite bättre eftersom vi ska på Mikaelas konfimation :D har saknat henne lite. ska bli sjuuukt roligt att få träffa henne igen. och hennes mamma och pappa oxå såklart ! :D ska bli toppen, längtaar. skulle gärna vilja ha lite pengar på mobilen också så jag kan sms:a en person som jag sitteer och tänker på och som jag ser på bild i skolkartalogen. hm...
vad ska jag svara ? asså det är svårt...

vad ska ni göra idag ?
kommentera gärna så har jag ngt att göra :)
kommentera bdb oxå :*
[email protected]

pussar och kramar <3


Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback