match mot färjestaden

Under helgens gång så spelade laget matchen mor Färjestaden. jag kunde ju inte vara med för jag hade ju kul som det redan va. men tyvärr gick det åt helvete ! vi hade typ inga spelare som jag förstod det som, och sen hade vår målvakt som skulle stått inte kommit :S så aa, så vår andra målvakt fick hoppa in som inte alls va beredd. matchen slutade med en förlust på 10-1.

hoppas på bättre lycka nästa gång.
ni va säkert jätte dukiga :) <3

puss o kram <3



GAMMAL BILD OM NGT :O
men har ingen annan...
asså :o
1. elin är inte vår tränare längre.
2. jenna är inte vår målvakt hela tiden.
3. vi har blivit mycket större och snyggare.
4. vi har nya kläder (h)

måste ta nytt lagfotto assa !

Kommentarer
Postat av: Susan

TACK DU ÄGER <3333333

2009-05-24 @ 16:49:38
URL: http://lilsus.blogg.se/
Postat av: jenny

söt blogg :D

2009-05-24 @ 17:42:10
URL: http://yenniie.webblogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback