Im Awake

Tjosan i trosan ;)
vad gör ni ?
jag gör ingenting tiep. och jag mår inte så bra, har världs ont i magen :'(((
skulle till filles sommarstuga md petter, danne, josse & lollo men lollo & josse visste ingenting om de :S och sen kommer inte danne. och jag vet inte om jag vill vara där md fille & petter själv :S tro inte de. och sen har jag aas ont i magen oxå :(  men ska väl ringa fille iaf. så jag vet inte riktigt hur dagen blir idag. ligga på soffan och kanske vila min mage, jag vet inte. ta det lugnt om jag inte åker till Södrakärr iallfall.
har även provat lite md photoshopet och det funkar inte :( fattar typ ingenting och sen blir det typ bara streck över hela bilden ! :o :( får väl fortsätta prova och prova. men men...
nu har jag nog inget mer att skriva :)
vi hörs!



puss
/ Moa ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia G

HAr du photoshop ? :O

<33333333

2009-06-30 @ 10:05:54
URL: http://feliciaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men josse o lollo var ju här? eller vad menar du? allt var skit kul o vi badade o åkte efter båten..

2009-06-30 @ 18:14:51
Postat av: filip

Men joose o lollo var ju där? vi hade skit kul :)

2009-06-30 @ 18:47:01

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback