Svensk Sommar ?

hejhej :)
nu är jag hemma från öland :)
har vart en rolig dag....fast vädret ! -.- det är ju så man spyr. är detta svensk sommar eller ? asså...snart måste solen komma fram! jag vill har sommar och sola och bada! som tur är så ska de vara fint nu , veckorna som kommer.
på öland så va vi och kollade på fyren "Långe Jan" :) vi va på Ekeborgstorp ( stavning ? ) och lite. Sen va vi på Ölands köpstad i färjestaden :) de va kuuuligt fast man började bli lite trött ;$
jag köpte en "blus" :



ett par strumpor som man kan ha i ballerina te.x :)



& en bok :)    ( har inte på ensam bild )



nu ska jag göra annat :)
& förlåt för de "tråkiga" inlägget. är inte så jätte pigg nu -.-

puss
/ Moa ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback