första december

sho :)
hur är det ?
jag mår faktiskt ganska bra . idag är det ju första december (y)
lite kort om dagen ... jag ha vart i skolan & suttit på en frisörsalong & nu har jag pluggat .
höhö . det är nämligen så att jag ha vart & blonderat mig & det tog tre timmar . gjorde det
direkt efter skolan ... så klockan blev ju runt 6 innan jag va klar . sen blonderade hon lovisa
samtidigt & slingade josse ljusbrun . så det tog ju lite extra tid oxå ... men klar blev jag (y)

här är en otroligt dålig bild på hur det blev .
för det första så har jag inte gjort iordning
håret nånting & för det andra så har jag inte ens
kammat ut det .... så ni få ta det md en nypa salt .
sen är det inte heller världens bästa bild . håret
är finare i verkligheten ;d & int lika gult som på bilden .



Kommentarer
Postat av: Ka

fin blogg :)

2009-12-03 @ 15:30:41
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: amanda lindblom

Så fint det blev!

Jag vill ha ditt hår älskling :d<3

2009-12-03 @ 15:30:54
URL: http://aamandalindblom.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback