Vill tebax :(

hejhej :)
nu är jag hemma från fotbollsträningen ... åh tyvärr från jämjö oxå :( ....
fortobllsträningen gick bra (y)
men innan idag har jag vart i karlskrona & md dennis :)
de började md att dennis åh jag träffades först inne på coop vid frukten åh sa hej ... sen va de då frågan ... jag ville ju följt md han hem & sen att vi skulle vara hemma hos han  tills mamma kom åh hämtade mej när hon va färdig i stan ... men så blev de inte . istället så va jag tvungen att följa md in till stan åh välja tapeter ( -.-' ) men kunde vi inte gjort de nån annan dag ! de tycker iaf jag ! :o så nu fick jag bara vara 1 timme md dennis :( bättre än inget alls men de kunde väl vart längre ... så de hann inte bli ngt särskilt ... vi va på hans rum hela tiden & kollade på film & skrattade & lite annat ;) de kunde blivit bättre om vi hade vart hela dan , men men "/ jag fick iaf vara md han en timme ;p haha . antar att jag få vara nöjd . men sen tänkte jag att jag kanske kunde komma till han igen :D på söndag .... :D men så blev de inte heller nu, för han hade lovat nån annan .... "/ åh imon har han träning så då går de inte heller ... åh jag tror inte mamma kör mej dit iaf när vi har vart där idag ;dd , åh på lördag går de inte heller för då hade han match :( åh skolan börjar på måndag för hans del ... så piss off säger jag bara ! vi få väl fixa nån dag , nån helg då vi kan ses eller ngt "/
baaaaajs att de inte blev som jag ville idag ! ;(

men aja ... nu ska jag fortsätta sakna dennis ;) haha .
så jag säger godnatt nu för jag bloggar inte mer ikväll ! :)
sen blir de tyvärr ingen bild för bilderna på dennis lägger jag inte ut .. för jag vill inte ha stryk ;d haha .

puss,
Moa ♥
Kommentarer
Postat av: unika bloggdesigner, GRATIS!

Vill du ha en gratis bloggdesign?

Vi fixar det!

Gå in på vår blogg och läs mer!

2009-08-20 @ 21:43:19
URL: http://unikabloggdesigner.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback