Hemma ...

hej :)
förlåt för dålig uppdatering typ , jag kom hem från öland igår ist för idag,  för jag mådde skit & sen skulle vi fira mamma. de va kul men jag hade typ aaaaas ont i bröstet så ja grät oh så men annars säger jag bara "Grattis på födelsedagen mamma" vi åt på lisas sjökrog och de va väl gott om man hade haft matlust vilket ja inte hade :/ orkar inte berätta mer om igår dagen ...., men idag iaf så har vi vart i kalmar & shoppat till mitt rum typ .ska göra om hela rummet , ska fotta innnan & sen efter så få ni se hur det blir :D hoppas bara de blir bra ! (y) tänker inte avslöja något nu .... ni få se sen när det är färdigt ;d oh de kan dröja ;) hehe . men jag måste ju berätta om dagarna ja va där ... tyvärr blev de ju bara en natt istället för 2 men men ... sånt är livet ;p

Torsdag: Gjorde mej iordning på morgonen och va framme på öland klockan 12 ungefär. mikis mötte pappa och mig och vi packade ur bilen och gick in i husvagnen. putte mådde skit p.g.a halsflus ( bara att hoppas på att inte bli smittad eftersom jag inte mådde bra sen :/ ) mikis och jag gick runt lite på campingen och såg många snygga killar typ ;) haha. vi snackade med Gurra & Coffe bl.a och de va typ lite pinsamt ;) men iaf .... sen hände de typ MASSA! på kvällen va de fett kul ! träffade Elise, Melinda, Emma och Julia. Vi hade piss kul , satt inte bara oh snackade vid kareoken utan sprang även runt som vet inte vad oh "gick efter" killarna , som va typ "Valpen" , Björn, "Olle" ( även kallad Teddy / Ted ) & sen några fler ;) emma sa typ "hej shaggy" ( stavning :S ) typ 511 gånger ;) haha . provade hans skatebord oh massa sånt , aah , kanon kväll typ ! 

Fredag: vaknade upp & kollade va klockan va , 08.30 -.- fyfan! satte på mobilen och lite , började messa med melinda & elise , jätte kul . den dagen hände typ samma sak som på torsdagen , va md tjejerna oh snackade oh gick runt lite, va md björn oh dom ;) haha . när vi va vid havet va de ju bäst ;D hah . fyfan va kul . oh teddy , HAHAHAHAH! fyfan . aaah . mycket kul va de iaf ! sen har man ju snackat med emil i telefon lite (aaa' , underbart sjukt gulligt skratt & röst (a) sen hämtade pappa mej klockan 15 ungefär , sen åkte vi till Lisas Sjökrog och firade mamma :D

men nu hinner jag inte blogga mer !
imon ska man få träffa emil ! :D
ska bli roligt , fast hinner ju typ inte snacka med han så , men ska kolla när han skjuter "får" med golfbollen ;) haha .
här är ngr bilder från öland :











mammas dessert på Lisas Sjökrog: ( ser ni "L;et" )






mamma köpte även sånna där fjortizbrills i Borgholm till mej (?) haha ;) :



ha de bäst !
puss
/ Moa ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback