älskar min josefine

igår va jag hos josse älskling :)
fett kul vi hade !
palla inte säga allt vi gjorde för vi gick typ bara runt oh flabbade så vi höll på oh dö . asså, typ världens dåligaste hurmor ! haha . men fan va kul vi hade ! du är bäst älskling, älskar dej mest i världen ! tack för att jag har dej ... du betyder allt ! :)
vi tog även lite ego kort (a) men jag tänker inte ladda upp alla , men kanske nån (a) men tack för en super dag hjärtat , imon blir det kul dag oxå ! (y) oh ikväll ska jag även träffa mitt lilla gull igen (a)
du är underbar älskling , ställer alltid upp (a)



fick skratt när vi tog kort , haha , fyfan va vi är bra asså ! (hhh'



iggga mej är ni snälla (a)



tittade på josses gulliga kattunge (a) sötsöt :)



haha, oh väldigt liten :o hah , man fick se upp så man inte trampade på han ;p

nu ska jag dra te bejbii !
smsa oh ring !

puss
/ Moa ♥

Kommentarer
Postat av: caroline

söta bilder på er :))

jätte fin blogg oxå!

2009-08-04 @ 19:35:29
URL: http://caroliinemaria.blogg.se/
Postat av: Linnea.

eyh hjärtat, ska du på rix fm i kalmar btw? :) kanske kunde träffas då om du vill!<3

2009-08-04 @ 22:09:40
URL: http://linneaftw.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback