Bilder från Kräftskivan

Kom hem 01.30 igår & sov till 10.30 idag. Rekord tror jag allt! Men kvällen blev jätte lyckad! Orkar inte skriva så ni får massa bilder istället, vilket är roligare :D


Bild 1: Danne & Kim , Bild 2: Vilma & Moa


Jessica & Pernilla


Dags att ta mat


Bild 1: Jocke & Carro, Jessica, Pernilla och jag i bakgrunden , Bild 2: Wilmer


Bild 1: Jag & Jocke , Bild 2: Alex


Halva Pelle, pappa, Moa & Jessica


Bild 1: Jocke, Jessica & Joel , Bild 2: Per & Hanna


Dags att leka familjen... Emy, Alex, Roger, pappa & Jocke - halva lag 1


Halva lag 2 - Jag, Vilma, mamma, Per & Hanna. Våran bänk gick sönder 2 gånger, hahaha fan va roligt det var när alla trillade baklänges :D


Kim & Alex


Kim & Alex badade i ån, näck, och då smög mamma och jag och tog deras kläder och la dom i hallen. Vilket gjorde att dom fick springa nakna in förbi oss alla ;) HAHAHAHAHA! Elaka tjejer :D♥

Stort tack till alla er som var med!

Kommentarer
Postat av: sigge

hihi<3 :D

va hitta du på idag då? :)

2010-08-15 @ 12:18:59
URL: http://thisissigge.blogg.se/
Postat av: Victoria Eklund

Sv, ja tack allt är bara bra med mig idag, själv då?:)

2010-08-15 @ 12:19:03
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback