Öland Imon !

hej :)
förlåt för dålig uppdatering , men de har hänt så otroligt mycket !
sen hinner jag inte blogga om allt för jag måste gå och lägga mej för ska upp tidigt imon och åka till öland ! :)
men jag har kollat in norra öland tillsammans med familjen, sjuukt kul . träffade även mina älsklingsbrudar där ! :DD
tolle, lisa & alina ! och om redan 13 dagar så ska jag ner till dom och få träffa ALLA brudarna ! :D
mamma och jag har även bestämt att när emil är på möre och spela golf så ska vi överraska honom genom att komma dit utan att han vet om de ;) mohaha ! haha . ska bli kul att få se hans min ;) igår va ja ju även i borgholm och kollade lite ;) va kul , mycket folk kan man ju säga ! haha . fick ett par "fjortisbrillor" av mamma , eller vad man ska kalla dom ;) ?
min mobil har även lagt av, eller lagt av och lagt av, de funkar inte att skicka sms med den längre :/ , men har ju snackat md emil i telefon idag (a) haha . mycket skojj . han har det nog bra på grönan iaf ;) haha . men som sagt, de funkar int att skicka sms , telefonen dog flera gånger igår , kanske beror på de :/ men bara de löser sej snart så är det bra. en sak är ju säker på mej och det är ju att , jag klara mej inte utan en påsatt mobil :o de är omöjligt ! jag tog upp den ur fickan och kollade säkert 10 ggr på en svart skärm! är man lite beroende då eller ? ;) haha . nedå , men nu måste jag dra !
ha de suuuper !

här är lite bilder ...



fick ta lite kort med Rogers kamera (aaa'    ,  snygg vah ? haha .



mina brudar oh jag <3    tre st på en cykel ;) (a)



& en bild från öland

puss
/ Moa ♥

ps: jag har blivit förälskaaaad ! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grymt kul att få träffa dig

har saknat dig sjukkkkkt mycket

& längtar som bara den tills du kommer

älskar dig <3

2009-07-30 @ 22:13:53
URL: http://lisarydhage.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback