kärlek är ordet ♥

Heeeeeej! :D
Nu är jag hemma från världens bästa helg , med världens bästa tjejer (L)
Finns inga ord för hur det ha varit , det ha bara varit B-Ä-S-T !

Fredag: Kom dit ungefär vid sex och la alla sakerna på golvet . Sen började vi snacka lite & tog mycket kort ;) Senare frammåt kvällen efter vi ätit & myst med tacos så satte vi på en film som hette The Unborn , riktigt bra film om man gillar skräck :o Själv tyckte jag den va bra & spännande men enormt läskig! Men jag skulle fan se den ;) Haha . O det gjorde jag oxå (a) Heeeela! :D Hihi . Under fimen satt typ alla & skrek som idioter ( särskilt jag o fillan ) Sen efter vi hade skrikit skrattade vi ;d hahahah! Efter den filmen va vi tvugna att se nån komedi för att slippa skräcken lite . Så det blev nån märklig film som hette Brüno . Fast alla tyckte den va så dålig så vi satte oss och pratade lite , efter vi hade bäddat & gjort oss i ordning för sängen . Sen satt vi o skrattade o snackade tills 03.00 på morgonen . Vissa va nog uppe senare men iaf . Dagen va bäst! (L)

Lördag: Vaknade upp av att Fillan viskade "Vad är klockan?" . Svaret va ... 07.40 & jag tänkte "äh , fyfan!" Grattis , 4 timmars sömn -.-' men men , va man vaken så va man . Så vi satte på filmen Brüno bara för att ha något att kolla på . För när klockan va runt 10 så vaknade Putte och då började han md frukosten . Bästa frukosten jag ätit på länge måste jag erkänna! Puttes Äggröra - Rostad Macka - O'boy . Mums mums & mums , va gott det va! Efter frukosten gjorde alla sig iordning & packade ihop alla saker . Sen gick vi ut i snön , ( det är säkert 1 m snö nu! :o ) , och tog kort lite . Men fifan va kallt det är! :o Sen åkte jag , o många fler , hem frammåt 11-12 .

här är bara några bilder från dagarna:



säg till om ni vill att jag ska ta bort nån bild ,
men ett stort tack till er alla för denna helgen!
JAG ÄLSKAR ER , SLÄTAFLY IBK F14! :*

Kommentarer
Postat av: ida karlsson

jätte kul hade vi!:D jag bjuder väl på bilderna på mig XP<333

2009-12-19 @ 17:37:01
Postat av: matilda

2009-12-21 @ 18:19:19
Postat av: matilda (y)

ojj, skulle inte skicka det innan :)



fan vi gör aldrig något :((<3333

2009-12-21 @ 18:20:05

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback