Hiss&Diss



Solen - Att solen kan ändra ett helt humör? Jag blir super glad bara av att solen skiner!
Innebandylaget - Skönare & bättre tjejer finns inte! Bättre tränare finns inte heller för den delen :D♥
Vakna med Stefan - En bättre morgon finns inte. Att vakna och det första man ser är honom, den känslan är obeskrivlig! ♥


Reklam - Åh! Jag blir helt tokig när det är reklam och man sitter och kollar på något program! Usch, kan bli störd på det!
Vintern/vädret - Så tråkigt! Kallt, blött och grått. Finns inget positivt, inte ens snön. Det är bara blötsnö här.
Att vara sjuk - Tro ingen tycker det är kul? När man är frisk vill man bli sjuk för att skippa skolan, men när man väl är sjuk vill man bli frisk, haha.
Kommentarer
Postat av: Malin

vad mysiga saker du hade som hissar :D

2012-02-22 @ 16:24:06
URL: http://malinardstrom.blogg.se/
Postat av: Julia

tack så mycket, haha :)



skönt o höra, jodå, det är helt okej med mig ;)

2012-02-22 @ 19:46:49
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback