Igår + idag

Kvällen igår var jätte trevlig! Först grillade vi hamburgare och mumsade på det & sedan satte vi oss & kollade på Hostel 3 & sedan A man apart. Satt & snackade lite innan Maria åkte hem, sedan var det goodnight för oss! 

Idag vaknade jag bredvid mitt hjärta, vi gick ner & bakade scones till frukost & sen åkte vi hem till mig. Sa hejdå till kusinerna & moster & nu sitter jag här själv. Ska läsa lite bloggar & senare göra mig iordning inför kvällen! Idag är det konsert med kören som gäller! Känner på mig att det kommer bli super kul!

Bilder från när Stefan bakade hallongrottor & från nyss, när kusinerna skulle åka hem!
Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

var gärna med och tävla om örhängen, jätte enkla regler :D

http://bruudar.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-orhangen.html#comment

2012-04-14 @ 13:40:49
URL: http://bruudar.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback