Torsdag

Hemma från skolan nu :)
Va faktiskt skojj idag!
Fysik - Engelska - Spanska - Svenska - Lunch - Musik - Håltimma - Val .
Spanskan gick åt till att höra glosorna som vi skulle ha tills på provet . Svenskan va bäst idag! Det va typ en "rolig" serier md bara bilder i boken & sen skulle vi göra text till de ;) Josse&jag äger verkligen på de ;) HAHAHAHA! Det va väl där det roliga md dagen började . Efter den lektionen va man lix glad ;) Haha .
Sen när vi kom ut från musiken så såg vi TV4 . Dom va & filmade idag i skolan . Så man få väl se om hamnade med på filmen ;) Haha! Sen va faktiskt Val-musiken rolig idag oxå :) Fast där vet jag inte varför , va bara de ;p

Josses&min berättelse;

( klicka på bilden för att kunna läsa vad det står - om ni kan med min fina handstil :o )

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback