min mage :(

Har så jävla ont i magen att jag gråter, inte kan gå, spyr!
Kan inte följa md älskling till leklandet idag tack vare min mage :(
Jävla helvete! Nu blir dagen att ligga i soffan & kolla på film istället , till klockan 18.00 . Då åker mamma & pappa , för dom ska bada tunna & då ska jag passa Vilma . Rasmus kanske ska hjälpa till oxå :) Så jag kanske få träffa han idag iallfall . Vi få se ...

dagens outfit;



Nu ska jag lägga mig i soffan & se om det finns nån bra film :)
Hörs senare!
Kommentarer
Postat av: från Mona

Du vet var nyckeln ligger. Titta in i DVD skåpet om du vill och orkar.

ÄR hemma vid 17.00 tiden så jag kan hjälpa dig.

Krya på dig gumman. Kramisar

Mona

2010-01-05 @ 11:40:44
Postat av: Mikkis

ey babe, vart har du köpt den rosa koftan? :o

<3

2010-01-06 @ 12:47:23
URL: http://micaelagryliin.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback