Godmorgon

Ha precis vaknat , klockan är 08.40 :) Gick ner & satte mig vid datorn i teverummet :) Ha så jävla ont i nacken så det finns inte . Sträckte nog ryggen & sidan på nacken/halsen , rejält :( Usch! I ryggen känner jag inte så mycket , men nacken! Fyfan! Asså , jag vet inte ens om det är nacken . Det är själva sidan . Typ här;


( haha asså stort förlåt för bilden , det är bara så att ni ska se )

Men få väl hoppas att det går över snart  . För just nu är det alldeles stelt & bläää va ont det gör! Ska till Gunilla på Fredag igen , få se vad hon säger :) Hoppas bara hon inte knäcker den ... usch va ont! :(
Men iaf så vet jag inte vad som händer idag ... slappa förmodligen!

Vad ska ni göra idag ? :D
Kommentarer
Postat av: filippa

sv: ttaack :D dumed ;(yy'

2010-01-07 @ 10:04:37
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: filippa

Nu har jag veckansblogg igen!

Så passa på att anmäla dig till senast fredagkväll.

Skulle vara kul om du anmälde dig, puss :)

2010-01-07 @ 10:25:40
URL: http://filippaan.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback