torsdag

hhhej ;d
klockan är kvart i fyra & pappa kmr hem snart .
dåh ska vi fortsätta på mitt rum,
igårnatt va dt en orolig natt . jah lyckades sova hela natten men
innan jah somnade kändes jah verkligen int som hemma . dt va
lix int min säng & mitt rum :o
int bara för att dt va nytt ... men dt kändes int som mitt rum :o
ksk blir bättre när dt är helt klart & när man vant sig lite :)
dt är väl ngt man få hoppas på iaf . ;)
skolan idag va bra .
lektionerna såg ut såhär för dagen:

NO - kemi
tio minuters rast
engelska
en kvarts rast
spanska
tio minuters rast
svenska
lunch
+ lunchrast i 50 min
musik
50 minuters rast
val - träslöjd

ikväll är dt ingen träning elr någonting .
skönt,
& ingen läxa har man heller för den ha man gjort färdigt i skolan redan (h)
så nu blir dt bara att chilla framför datorn & ska även passa på att läsa lite .
så vi hörs senare kanske!



b i l d e n   ä r   t a g e n   m d   ä l s k l i n g s   n y a   m o b i l   &   f o t o g r a f   ä r   l o u i s e   ( a )

puss , ♥

Trackback