Praktik i tre veckor

 
Hej på er alla underbara som kikar in & läser här!
Jag har varit lite off här några dagar nu och det har varit både medvetet och även för att jag inte har haft jätte mycket tid. Medvetet har jag gjort det för att inlägget här under ska synas så att fler och fler kan läsa det. Har tråkigt nog bara fått in tre åsiker i kommentarsfältet och ytterst få personligen. Tanken snurrar dagligen runt i mitt huvud, så vi få se fram över hur det blir. 

Den andra anledningen till att jag inte bloggat är för att jag nu har påbörjat min praktik för höstterminen. Praktiken i år la lärarna väldigt tidigt, så vi i klassen började redan i måndags. Jag är hos centrumledaren/marknadsansvarige för Giraffen Köpcentrum. Det är riktigt roligt och jag trivs bra! När jag kommer hem är jag dock väldigt trött och därav har det inte blivit någon bloggning.
Kommentarer
Postat av: Mattias Svedberg

Men du trivs inte lika bra som hos oss väl?
När kommer du med tårta? ;-)

Svar: Haha, praktiken hos er är riktigt svårslagen, Mattias! :) jag vet inte riktigt. Skulle ju blivit av i somras men tiden rinner iväg alldeles för fort ... det är inte för sent att komma nu i höst? :)
Moa Håkansdotter

2013-09-04 @ 20:36:34
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Åh vad roligt med praktik :)

Svar: Ja verkligen!! :)
Moa Håkansdotter

2013-09-05 @ 11:02:54
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Linnea - fotografering -

Vilken fin blogg :)

2013-09-06 @ 18:14:28
URL: http://phics.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback