Brudarna glider runt i stan

Glad tjej ni ser här va? ;)

Min handledare avslöjade för mig i början av praktiken att hon hade en SLK hemma i garaget.
Om jag blev avundsjuk? Ja! Jag har sagt sedan jag var liten att jag vill ha en Mercedes SLK när jag blir äldre. Idag tog hon bilen med sig till jobbet och gjorde så jag fick åka en runda under lunchen, samt att hon skjutsade mig till bussen. Vi gled runt i stan (nercabbat självklart), i solen. Lycka! Tack Martina för åkturen och tack för dessa tre veckor av praktik :)
Kommentarer
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Men åh vad snällt gjort av henne! :)

Svar: Ja, verkligen! :)
Moa Håkansdotter

2013-09-20 @ 20:28:19
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Maja

hej hur mår du idag?
kram :)

Svar: Hej! Jag mår bra, tackar som frågar :) hur är det själv?
Moa Håkansdotter

2013-09-21 @ 10:11:03
URL: http://mmajah.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback