Beautiful

                                                                                                                                                                    
Nu är det helg ...
Det känns skönt och jag har inte så mycket planerat egentligen. Imorgon ska jag träffa en vän för att fotografera och testa lite olika filter och grejer till kameran och resten av tiden ska jag bland annat göra lite plugg. Det kommer bli en lugn & bra helg.

Sen måste jag ju självklart göra min vän Petrus frisk också!
Kommentarer
Postat av: josss.

tycker du behöver putsa rutan lite, haha ;) ses imon! och hoppas på sol :)

Svar: Haha, jag märkte också det, hoppades på att ingen skulle se (a) tack för idag!
Moa Håkansdotter

2013-03-01 @ 21:25:16
URL: http://underligaste.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback