9orna muckar ut!

 
Det är alltid fullt ös när 9orna slutar här.
Jag är så glad att jag hann hem från min avslutning för att se dessa, känna lyckan för deras skull eftersom man minns hur lycklig man var när man själv satt i den så kallade "muck-vagnen". I alla fall så var det bland annat min kusin, min killes syster och några från innebandylaget som slutade och som fick en blomma av mig. Fortsatt lycka till i framtiden, allihopa!

 
Efter avslutningen blev det lite firande för kusinen. God mat och tårta. Senare åkte jag hem till killen för att mysa lite eftersom han idag påbörjade resan till Grekland. Hängde en flytmadrass på hans syster innan så att hon kan ligga och slappa i poolen, hehe.
Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Den där tårtan ser inte helt fel ut:D

2013-06-16 @ 10:37:50
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback