Älskade mamma

                                                                                                                                                         En favoritbild i repris

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Jag älskar dig mer än allt på denna jord! Du är den som betyder allra mest för mig! Tack för allt du gjort för mig genom mina år. Alla stunder du varit där för mig när det har varit jobbigt och alla stunder du fått mig att vara den lyckligaste dottern i världen, allt tack vare dig. Man kan inte få en bättre mamma än vad du är. Så glad, så "ungdomlig" samtidigt som du är så j*vla duktig på att vara mamma, vuxen & en riktigt bra förebild! Hoppas du får en bra dag tillsammans med oss ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback