17 år


Bild från förra året  

Himlen runt hörnet.
Har varken mening eller mål.
Säg mig varför blir allt så, 
någon tyckte att det var min tur.
Jag har himlen runt hörnet.
Gud vet hur jag mått.
En egen ängel i min säng hon sjöng för mig.
Det blir aldrig som då igen. 
Jag saknar dig så.
Jag vet att det inte är lätt att leva.
Se på mig nu, står här trotts allt .
Jag vet att jag vill kämpa ,
jag vet att jag kan.

/ Adam, 20060523


Jag hoppas du har det bra där du är & att du har en riktigt bra dag! Jag tänker på dig ♥
Kommentarer
Postat av: Jenny

blev jätterörd av det här inlägget.

Grattis till honom!

2013-01-30 @ 17:59:05
URL: http://novemberdreams.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback