Dagen innan ...



Ber om ursäkt för kassa mobilbilder ...

Jag och min klass fick detta året ta hand om förberedelserna inför årets Guldfest. Guldfesten är, för er som inte vet, en fest där man delar ut priset till te.x "årets företagare" eller "årets marknadsförare". En rolig förfrågan och det var roligt att även vara där och greja istället för att sitta bakom skolbänken. Jag ägnade den mesta tiden till att duka upp A-hallen i sporthallen, men fick även torka av "tallrikarna" från matolja, som förrätten skulle ligga på, nämligen en träplanka. Jag och några andra hade himla roligt där inne eftersom det flera gånger blev domino av brädorna, haha. Efter vi slutat drack jag vinterns första varm choklad med grädde!
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback