En viktig tanke, Läs.


På 4 år förändras man. Mycket. Intressen ändras och utvecklas. Vardagen blir annorlunda. Men framför allt så förändras man som person, ens personlighet, och särskilt när man är i den åldern jag är och har varit under de fyra åren jag har bloggat. Jag började när jag var 13 år. Denna bloggen har 4 år av mitt liv nedskrivet i text tillsammans med bilder. Det är roligt att ha. Men kanske inte för allmänheten. Jag vill inte att mitt förflutna ska påverka andras syn på den jag är idag. Det är inte samma person.

Jag har länge funderat på att skapa en ny blogg just på grund av detta. Jag är en ny person idag och mitt fotointresse är det jag vill ska ”synas”. Det är ett intresse jag inte visste att jag hade eller att det skulle bli såhär stort när jag var 13 år gammal. Jag skulle nu vilja ordna om i kategorierna för att göra allt enklare och för att jag inte ens använder hälften av kategorierna jag har nu i dagens läge. Till exempel skulle jag vilja ha en kategori som heter FOTO och ha underkategorier i den som heter till exempel ”Barn”, ”Djur”, ”Porträtt” osv.

Anledningen till att jag inte skapar en ny blogg är för att folk känner till denna. Moa har alltid bloggat på moasplace.blogg.se. Hennes blogg heter moasplace. Jag vill inte att alla, framför alla släktingarna, ska bli helt förvirrade och undra vilken blogg jag faktiskt bloggar på och att alla helt plötsligt måste säga ”Moas blogg heter ...”

Jag får se vart detta leder. Det är en tanke som funnits i mitt huvud väldigt väldigt länge i alla fall. Finns det någon av er som har en åsikt om detta? Skriv en kommentar. Ni läsare är viktiga i denna tanken också.
Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha Moa du är inte riktigt som alla andra! Du tänker väldigt mycket på släkten och festar typ inte alls och är knappt med kompisar

Svar: Haha ... jag är nog inte som många andra ungdomar ;)
Moa Håkansdotter

2013-08-29 @ 18:12:45
Postat av: unknown

BYT INTE FÖRFASEN,
kan man inte bara ändra kategorier o grejs direkt , eller måste man verkligen ändra bloggen? :o

Svar: Det finns så himla många kategorier som används och inte används. Te.x med "Foto". Där finns alla foton, ska jag då skaffa en som heter Foto med underrubriker så måste jag ju gå igenom hela den kategorin och lägga in varje inlägg i rätt underrubrik. Att gå igenom 4 år blir så väääääldigt mycket att gå igenom. Kan du säga varför du inte vill att jag ska byta blogg? Du kan väl hänga med till den nya? ;)
Moa Håkansdotter

2013-08-29 @ 19:01:39
Postat av: Elin

Ja, det är ju kul med en ny förändring! Byt bloggen och satsa där med ditt nya !! :)

Svar: Tack för förståelse & jag hoppas du följer med mig till den nya bloggen! :)
Moa Håkansdotter

2013-08-30 @ 20:53:41
Postat av: Koffe

Ett sånt söt porträtt :)

Svar: Tack så mycket! :)
Moa Håkansdotter

2013-09-09 @ 20:20:57
URL: http://fotokoffe.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback