Kalas, 17 & presenter


Jag tog en liten bloggpaus under påskhelgen & hoppas att det var lugnt!
I lördags, på påskafton, fyllde jag 17 år. Vaknade med sång & paket på morgonen och senare mot eftermiddagen kom släkten. Det var en bra dag/kväll och jag är jätte nöjd med alla presenterna! Tackar alla för era fina gratulationer!


1, glas
2, scarfs
3, receptbok på kakor
4, kort på mig & min lillasyster när vi var små
5, t-shirt
6, pengar
7, polarisationsfilter till kameran (klicka på länken för att läsa vad ett polarisationsfilter är & gör)
8, armband
9, macroringar (klicka på länken för att se vad macroringarna har för funktion)
10, objektivmugg
Kommentarer
Postat av: cassandra gigel

fina saker :D

2013-04-01 @ 19:48:03
URL: http://cassandras.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback