yummi, klubba ♥

 
Hej! Sitter här i köket med mamma, pappa, Erik och Britta ( min pappas farbror och hans fru ). Dom sitter och beundrar datorns och mobilernas funktioner! "...och här kan du gå in på Internet .. och titta här, här kan du ta kort på dig själv framifrån ..." haha. Om 50 minuter ska jag träna innebandy, roligt! Dock är jag så sjukt trött. Tur att vi har kort dag imorgon mot vad vi brukar. Slutar egentligen 15.30, men imorgon slutar jag 13.00. Vi ska ha klassens dag tillsammans med HT11 ( 2orna ). Det blir säkert roligt, dom har lovat att inte vara elaka! ;)
Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

haha söta dom är och fina bilder ;D

Svar: HAHA, tack ;)
Moa Håkansdotter

2012-09-05 @ 20:10:02
URL: http://cassandras.se

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback