äntligen! glad tjej!

Hemma. Och somnar snart på tangetbordet. Har varit i stan idag i sammalagt 12,5 timme. Länge! Efter skolan mötte jag upp pappa och vi åkte och köpte ett stativ till mig, glad tjej! Äntligen! Sen åkte vi till IKEA och åt god mat ( köttbullar, potatis och brunsås ). Innan vi åkte hem fick vi leta efter pappas mobil också som vi ( läs: jag ) glömde på Media Markt. Heheh. Men vi kom hem och nu måste jag lägga mig innan jag somnar. Ska traggla engelska glosorna en sista gång och sen kryper jag ner under täcket. Här kan ni se mitt fina stativ! ↓

Dålig kvalité och sista bilden försvann? Fattar inte .. går och lägger mig. Hahah
Kommentarer
Postat av: KandyKupps

sånt stativ har jag okcså (A)

Svar: Är det bra? :D
Moa Håkansdotter

2012-09-12 @ 00:46:27
URL: http://kandykupps.webblogg.se
Postat av: coupons and vouchers 2012

Hey very nice blog!

2012-09-14 @ 01:13:59
URL: http://couponsmyway.com

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback