Del 2/4 - Stockholm

Startade fredagen med hotell-frukost!


Vandrade till SÖS & när vi var klara med det vi skulle göra där, så åt vi lite lunch


Tog tunnelbanan till Gamla Stan

Här stod Viktoria & Daniel & vinkade till folket på deras bröllop ↑




Tog sedan båten till Djurgården..

Åt glass utanför grönan


Träffade "brudparet"

Sedan gick vi in på Skansen


Åt kvällsmat på PUB


Och avslutade fredagen med att gå & titta utanför Globen

Sverige VS Ryssland spelade i Globen samtidigt som vi var utanför! Sverige gjorde 2-1 när vi gick därifrån! Men matchen slutade ju inte precis som vi trodde den skulle göra ...

Kommentarer
Postat av: eRaey - Modell och kläddesigner med 3 egna företag

Hej!



Det blev en liten bloggpaus då det blev för mycket jobb med mina nya uppfinningar. Tyvärr kan jag ju inte avslöja nåt om dom heller pga patent osv men snart så! :) Tills vidare får ni läsa om det jag med gjort de här dagarna och som ni förhoppningsvis kommer att få se ikväll! :)



Kram

2012-05-17 @ 16:49:12
URL: http://eraey.se

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback