POSITIVA KOMMENTARER





Seriöst!? Hur glad blir man inte bara av en liten positiv kommentar? Te.x du gör något riktigt bra på innebandyplanen/fotbollsplanen och hör från dina lagkamrater, tränare och läktaren: Bra jobbat! Eller du tycker det är jobbigt i skolan & dina lärare/föräldrar/pojkvän/kompisar säger: Du klarar det! Du är duktig! Kom igen nu! Eller du har gjort det där provet som gick skit bra & någon säger "Fan vad duktig du är! Skit bra gjort ju!" Hur glad blir man inte då & hur peppad blir man inte?

Tycker det är viktigt att man peppar varandra & att man ger varandra positiva kommentarer. Jag vet själv hur jag uppskattar när min tränare skriker "BRA MOA!" när jag gjort något bra på innebandyplanen, eller när min pojkvän säger "Fan vad stolt jag är över dig!" när jag skrivit ett bra prov. Man blir så jävla glad!

En typisk grej min mamma alltid gör när jag har det tufft i skolan eller när hon kollar igenom min almanacka, så skriver hon alltid dit en söt liten kommentar! Blir super glad över att läsa den!



PEPPA VARANDRA, SÄG/SKRIV POSITIVA SAKER & FÅ ANDRA ATT MÅ BRA & KÄNNA SIG STOLTA!
Kommentarer
Postat av: caroline.

Svar: Dom har hittat en knöl i min hals..

2012-03-09 @ 03:20:25
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback