Gjort spegeln finare


HAHA, ledsen för stavfelet på "spegeln" ;)

Hej! Ledsen för kass bloggning under dagen. Skulle egentligen spelat skiten ur motståndarna på innebandyplanen idag tillsammans med mina tjejer! Men nej, istället fick jag stanna hemma pga en hemsk mensvärk! Länge sedan jag hade så ont .. så länge. Nu är det däremot lite bättre. Har precis målat på min spegel, som ni ser här ovan, med min lillasysters pennor, mycket finare spegel nu! Haha. Nu ska jag mysa med min älskling framför OC tillsammans med hans goda muffin! Mums!
Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

så fint!:D

2012-03-04 @ 17:49:25
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: Lil bex'

Som ni kanske märkt har jag haft bloggpaus och undrar nu om ni vill att jag ska komma tillbaka eller tycker ni att jag ska sluta blogga ?

Puss / bex.

2012-03-04 @ 22:06:24
URL: http://bexollila.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback