Friluftsdag



Hej! Idag skulle man kunna säga att jag har haft friluftsdag tillsammans med hela 9an. Vi har varit ute i solen hela dagen & gjort nyttigheter för öringen! Haha. Men för det mesta var det bara att ta det lugnt. Haft med mig muckboken till skolan, så de flesta har skrivit i den redan! Roligt! Slutade en halvtimme tidigare idag & då gick jag hem till älsklingen & har varit där hela kvällen! Bara myst & kollat lost! Det är riktigt spännande i den serien nu! Man vill inte slita sig från TV. Båda sitter & bara stirra på skärmen! Haha, fyrkantiga ögon snart!

Tänk att dessa dagar med klassen snart är slut ...

Jag & tjejerna på bilden ovan har hållt ihop sedan vi var nyfödda & gått i skolan i 10 år tillsammans! ♥
Tack för att ni finns & jag hoppas att vi aldrig tappa kontakten ♥
Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

Jag gillar inte att be om tjänster så när jag gör det - då är det något jag verkligen vill. SNÄLLA, ge en ärlig röst i Miss Universe Sweden och jag kan inte tacka dig nog..



Föll på mållinjen i Miss World Sweden.. Här kommer min andra chans, hjälp mig?!



http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/214/Emelie_Nielsen

2012-06-12 @ 07:40:20
URL: http://mmeeli.se
Postat av: julia

Har nu kommit tillbaka till bloggen efter ett ganska långt uppehåll. Jag hoppas att du tittar in mig snart!



Hoppas allt är bra med dig, kram!

2012-06-12 @ 13:25:27
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback