Friday!



Godmorgon! Idag är det sista fredagen i skolan, för nästa fredag är det avslutning! Nu är grundskolan slut & herregud vad tiden har gått fort! Men samtidigt har det känts som om vi aldrig kommit till sommarlovet, men nu är det snart här! Whiiee! Hela förmiddagen idag ska vi öva inför skolavslutningen & på eftermiddagen är det vanliga lektioner. Sen är det helg! & imorgon ska jag på bal med pojkvännen! Åh så roligt det ska bli! Var hos mormor igår & fixade mina naglar & ikväll ska jag fixa resten! Hoppas ni får en bra fredag, så hörs vi senare!
Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kommer klänningen att se ut? :)

2012-06-08 @ 14:28:18
Postat av: Moa

Svar till Anonym ( snyggt namn ): Vilken klänning menar du? Balklänningen finns på bild i bloggen några inlägg uppåt! Skolavslutingsklänningen kommer du få se på fredag, avslöjar inget nu ;)

2012-06-10 @ 21:42:08
URL: http://moasplace.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback