Man ska aldrig planera för mycket

Godmorgon. Vaknade lite på fel sida idag då mina planer inte riktigt blev som dom skulle. Stefan ville hitta på något, ja men självklart, den sötingen går ju inte att tacka nej till! Sen skrev Antonia att de spelade match här idag och ja självklart ska jag kolla på den då! De tjejerna har jag ju inte träffat på år och dar, haha. Så den ska jag gå upp och kolla på snart och efter det få vi väl se vad som händer. Få se när Stefan kommer hem från stan och lite så. Tänkte spela in sminkvideon nu på morgonen men det skit ju sig, då kameran dog. Så får se när den kommer upp! Hoppas ni får en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes Eriksson

haha okej :)

2012-01-07 @ 12:01:37
URL: http://lillajagange.blogg.se/
Postat av: elin

yes de har jag heter elinbrodin på instagram :)

2012-01-07 @ 12:28:06
URL: http://elinbrodin.myshowroom.se

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback